U bent verwijzer

Als uitvaartverzorger, huisarts of zorgverlener komt u regelmatig mensen tegen die te maken krijgen of hebben met het verlies van een naaste. De meeste nabestaanden vinden op eigen kracht hun weg weer maar, er zijn ook mensen die om welke reden dan ook de grip op het leven verliezen en te maken krijgen met negatieve effecten zoals eenzaamheid, depressie of schulden. Bij stichting Nabestaandenzorg werken Nazorg-consulenten en vrijwilligers zij kunnen nabestaanden bijstaan bij de vragen waar nabestaanden mee te maken kunnen krijgen.

Wij kunnen helpen bij
• advies en ondersteuning op maat door onze nazorg-consulenten
• ondersteuning doormiddel van vrijwilligersinzet
• preventief advies voor aankomend nabestaanden
• het in contact brengen met lotgenoten

Heeft u vragen of maakt u zich zorgen neem gerust contact op en dan bespreken we de mogelijkheden. We zijn dagelijks telefonisch te bereiken op 023 - 84 48 201 of via de mail op info@stichting-nabestaandenzorg.nl

Nabestaandenzorg: een innovatieve samenwerking

U bent een uitvaartorganisatie die extra dienstverlening aan nabestaanden wilt bieden.

U bent een zorgaanbieder die niet alleen oog heeft voor uw cliënt, maar ook voor hun nabestaanden.

U bent een gemeente die signaleert dat nabestaanden in de problemen komen, waardoor een beroep wordt gedaan op verschillende gemeentelijke voorzieningen.

Overlijden, verlies en rouw zijn u als organisatie niet vreemd. Wilt u meer betekenen voor nabestaanden? Samenwerking met ons verbreedt uw dienstverleningspakket.

Neem gerust contact met ons op voor een oriënterend gesprek.